Postup vrácení zboží

Posted by lindus 15/11/2016 0 Comment(s)

záruka spokojenosti na brýle

V případě, že brýle neodpovídají Vašim představám, nebo Vám nesedí jak jste si představovali, můžete nám je vrátit v rámci 30 dnů od jejich doručení.

Pokud jste se rozhodli obdržené zboží vrátit, ještě před zasláním brýlí nás, prosím, kontaktujte e-mailem na: info@opti24.cz

Pro rychlejší zpracování, napište číslo Vaší objednávky a pro zkvalitnění našich služeb Vás poprosíme io uvedení důvodu vrácení zboží.

Sluneční brýle nebo NEdioptrické brýle

Prosím, berte na vědomí, že všechny vrácené brýle podléhají kontrole. Vaše reklamace nebo výměna nebude uznána v případě, pokud nebudou splněny všechny následující podmínky:

  • Zboží musí být v bezvadném, nepoužitém a nenošené stavu.
  • Zboží nesmí být poškozené (čočky a obroučky nesmí být poškrábané nebo jakkoli jinak poškozené).
  • Zboží musí být vráceno ve svém originálním obalu spolu s pouzdrem a všemi doplňky (hadřík, příručka, doklad originality) které Vám byly spolu s produktem doručeny.
  • Zboží musí obsahovat všechny původní visačky a nepoškozené pečeti originality.
  • Zboží musí být důkladně a bezpečně zabalené, nejlépe ve stejném balení, v jakém bylo doručené. Za případné poškození zboží při zasílání zpět nenese Opti24 žádnou odpovědnost.

Dioptrické brýle nebo Dioptrické sluneční brýle

Jelikož možnost odstoupení do 14 dnů "bez důvodu" se nevztahuje na: zboží, které bylo vyhotoveno, upraveno na základě individuálních požadavků spotřebitele - čím jsou i dioptrické brýle - možnost vrácení se na Vás vztahuje pouze pokud jste splnili požadavek (přeposlání receptu) v rámci naší 30 denní extra záruky.

V tom případě nás stejným způsobem informujte na výše uvedené mailové adrese.